27 Nisan 2012 Cuma

MERAK ETME


Ben seni öyle bir sevdim ki
Kalbimden asla silemem seni
Merak etme...

Ankara’ya yine kar yağıyor bu akşam
Ellerimin soğuğunu hissediyorum
Kanıyor yaram
Isıtmam ellerimi,ellerin olmadan
Merak etme...

Ölüm kelimesini çıkardım lügatımdan
Hani hep derdim ya
Ellerini tutup gözlerine bakmadan ölmem
Ölmem,
Merak etme...

Aşkına inanmadığın bu adamın gözyaşları;
Yağmur oldu,sel oldu
Islattı başka bir şehirde
Başka bir baharı
Sen de ben de boğulmayız bu selde
Merak etme...


Bir gün olsun ne bülbül gülü
Ne Mecnun Leyla’yı
Ne Ferhat Şirin’i unuttu
Ben de unutmam seni bir an bile
Merak etme...

Eğer hayat çarkı bize ters dönerse
İçimdeki,içindeki ateş sönerse
Çakarım kibriti
Merak etme...

Ayrılık?
Kovarız merak etme...
Küslük?
Sileriz merak etme...
Sensizlik?
Hiç olmayacak hiç merak etme...

Merak etme be güzelim merak etme
Ölüm bir gün gelip kapımızı çalarsa
Zilin sesini sen de duyarsın ben de
Ayrılmayız ayrılamayız merak etme...
                                                                  İsa GÜNERUZ 

4 yorum:

  1. Seni yalnız bırakalım bence hep,yalnızlıkla mı besleniyorsun ne yapaıyorsun analamadım ben:) sıkılmak iyi gelmiş bence

    YanıtlaSil
  2. :) yalnız bırakmayın beni ben yalnız olmayınca da yazarım söz :p :)

    YanıtlaSil
  3. elimden tuttu bu şiir ve çok saf bir aşka götürdü. kulağım duygu sesleri, gözümde gördü yaşanılanları... =))

    YanıtlaSil
  4. Hayallerime geldin desene :)

    YanıtlaSil